niedziela, 5 czerwca 2011

"Z książką na wakacje" - lista uczestniczek

Lista uczestniczek:
 1. Renula - "Robótki Renuli"
 2.Bujaczek "Zapatrzona w książki" 
 3. anek7 - "Lektury wiejskiej nauczycielki" 
 4. madmad35 " Ogród książek Mad" 
 5. reni - "Ażurowe Marzenia" 
 6. Sil - "Słowa duże i MAŁE"
 7. Toska82 - "Książka jest życiem naszych czasów"   
 8. archer - "...do ostatniej pestki trzeba mocno żyć..."
 9. Dziewczynka z przedmieścia - "Prowincjonalne notatki" 
10. karto_flana - "O moim czytaniu" 
11. aneta.  - "moje wolne chwile"
12. MirandaKorner - "Czytajmy książki..."
13. Kasia - "Taki jest świat"  
14. Agnesscorpio - "Moje pisanie, czytanie, słuchanie...."
15. Lena173 - "Recenzje książek" 
16. Kasiek - "Z pasją o dobrych książkach i nie tylko..."
17. Sabinka.t1- "Sabinkowe czytanie, w obłokach bujanie..."
18. kasia.eire - "Notatki Coolturalne"
19. Kaye - "Notatnik Kaye"
20. ObsesjaKasiulka - "Z książką w dłoni"
21. Magia słowa pisanego - "Magia słowa pisanego"
22. Aneta - "Fioletowa biblioteka Anety"
23. jusssi - "książki, wino i ja..."
24. Z głową w książce - " Mandarynkowe czytadła..." 
25. marpil - "Z Kafką nad morzem" 
26. jolajka - "moje dłubanki"
27. Wetka - "Wetka" 
28. ~demismo - "Książki- inna rzeczywistość" 
29. Odzia - "Kot który jeździł koleją " 
30. bursz-tyn231 - "Nikt nie może uciec przed głosem własnego serca" 
31. MO - "książko-wo"
32. beatrix73 - "Moje książki, filmy, haft..."
33. Bożena - "..."
34. Witaaminkaa - "My ArtPassion" 
35. Soulmate - "O książkach z przekąsem" 
36. Lucyna - "Po nitce do kłębka"  
37. Jagoda - córka Lucyny :)
38. hadzia - " Bo ja lubie kawe i książki"
39. cappuccinka - "cappuccinka" 
40. Wiedzma60 - "Zmieniam się" 
41. morsia - "Przyjaźń pasjami pisana"
42. Gillanek - "Przyjaźń pasjami pisana" 
43. eltea - "wysepka"
44.Walkiria - " W poplątanym świecie..."
45. kaarolka - "Strach przed lataniem i Głód Doświadczeń " 
46. anula3333 - "Anulkowo"
47. Mooly - "Kartek szelest"
48. makneta - " Czytam sobie..."
49. Dorota - "Co mi w duszy gra"
50. Natula "Książkowe czary mary"
51. femme - "Francuski croissant, cappuccino i dobra książka"
52. Aspartate - "Czytać to bardziej żyć"



5 komentarzy: