niedziela, 5 września 2010

J.D Robb " Anioł Zemsty"


Jest ekspertem od najnowszych technologii, szaleńcem o umyśle geniusza i sercu zabójcy. Pierwsza ofiara ginie we własnym domu, druga traci życie w opuszczonym luksusowym apartamencie. Obie cierpią przed śmiercią nieprawdopodobne męki. Nie maja ze sobą nic wspólnego, a jednak Eve Dallas odkrywa nic łącząca obie zbrodnie; straszliwy sekret z przeszłości.







Nora Roberts to jedna z moich ulubionych pisarek, uwielbiam jej romanse, jednak postanowiłam sięgnąć po inny gatunek ,książka napisana pod pseudonimem J.D. Robb.
Czasem potrzebuję zmiany klimatu i zabieram się za ostrzejsze i bardziej drastyczne powieści.
Powieść napisana rewelacyjnie, miałam wrażenie ,że jestem w tym świeci i patrzę na to wszystko z bliska nie wiem czy to moja wyobraźnia tak działała pod wpływem silnych bodźców i emocji czy też książka jest tak dopracowana pod względem szczegółów i szczególików.
Sam wątek książki niezwykle ciekawy, trzymający w napięciu no i do końca nieprzewidywalny, to coś co lubię w powieściach kryminalnych i sensacyjnych.
Główna bohaterka to niezwykle silna osobowość,ścigająca mordercę, psychopatę podającego się za Anioła , "Anioła Zemsty", który wierzy ,że Bóg i Matka Boska wspierają go w tym i błogosławią. Eva odkrywa,że jej najbliższa osoba, ukochany mąż jest powiązany ściśle z morderstwami, mało tego jego przeszłość..... i tu zapraszam do lektury , bo naprawdę warto zagłębić się w losy Evy i Roarke-go.

3 komentarze:

  1. Niestety nie miałam jeszcze okazji usiąśc nad książkami Nory Roberts. W sumie nigdy mnie do nich za specjalnie nie ciągnęło. Jesli znajdę chwilę to przeczytam ten egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten cykl :) Krótko, zwięźle i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lena próbuj, ma fajne romanse, ale i kryminałki niczego sobie :)
    Bardzo lubię jej książki :)

    Tucha dzięki

    OdpowiedzUsuń