wtorek, 27 grudnia 2011

Ucieczka...

Pewnego wieczoru przed jedną z potężnych nowojorskich korporacji odgrywa się dramatyczna scena. Szef firmy, Price Chastain, z zimną krwią strzela do Kathleen Mulroney, swojej podwładnej… Jest przekonany, że ją zabił, jednak dzięki natychmiastowej pomocy jednego z ochroniarzy Kathleen zostaje uratowana. Przez kolejny rok jej życie to wieczna ucieczka - używa fałszywych nazwisk, nocuje w motelach. Nikomu nie ufa, a jednak jest zmuszona poprosić o pomoc zupełnie obcego mężczyznę. Tak poznaje Gideona, byłego policjanta i łowcę nagród. Gideon proponuje jej ochronę, jednak w zamian żąda, by wyznała mu o sobie całą prawdę…

Autor: Kerry Connor
Wydawnictwo: Harlequin / Mira
Wydano: maj 2010
Pierwsze wydanie: 2008
stron : 224
seria: Romans & Sensacja
oprawa:miękka

Nie będzie recenzji. Raczej krótka opinia :)
Seria Romans & Sensacja jest warta tego by ją poznać. Zawiera wszystko co powinien zawierać romans sensacyjny, a raczej sensacja z maleńką dawką romansu i miłości.
Nie zabrakło mi absolutnie niczego, żałuję tylko, że skończyła się tak szybko. Connor ma fajny styl. Do końca trudno było wyczuć, o co właściwie chodzi, więc z pewnością nie jest to książka przewidywalna. "Ucieczka w mrok" to świetna mini powieść sensacyjna na jedno popołudnie czy też wieczór. Uwielbiam tę serię, z pewnością przeczytam całą.
Polecam! Nie pożałujecie. Idealna dla relaksu i chwili niepewności, tajemnicy czy też odrobiny miłości...
Ostrzegam, że jak już zaczniecie jedną...to koniec...będziecie chcieli więcej :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam romanse... :) Ten szef firmy jest dość dziwny, skoro tak sobie stoi i strzela do pracownic :D Ale spoko... Chętnie przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka wersów tekstu, a jak potrafią człowieka zachęcić! :) Muszę zacząć poszukiwania, skoro to takie dobre książki :D.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla relaksu i nie tylko wiele książek z tej serii już przeczytanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polubiłam tą serię, muszę się trochę rozejrzeć za książkami bo jeszcze wiele przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie się z nia zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie czytałam tej serii, ale mogłaby mi się przydać w dni, kiedy mam cholernie dużo nauki, a ciągnie mnie do jakiejś książki. Kiedy siadam do długich tomisk nie mogę się oderwać, a taka krótka powieść byłaby idealnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znam tej serii ale chyba trzeba to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) lubię tę serię, dlatego tak ochoczo polecam :)

    Pozdrawiam dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń