piątek, 15 czerwca 2012

Deser :)

Dziś do kawy, w tym przypadku do zielonej herbaty podaję trójsernik Kasi Michalak :)
Mówię Wam niebo w gębie :) :) ;)
Nie byłabym sobą, gdybym troszkę nie zmieniła przepisu...
Mniam!
Przepis oczywiście pochodzi z książki, która widnieje w tle :)
Cały czas zbieram się na wypróbowanie przepisów, ale z Adelci... to się będzie działo...w łazience tym razem ;)

Pyyyyyyyyychaaaaaaa!!!!

A Wy co pieczecie na weekend smacznego????

  Przypominam o konkursach - banerki z prawej :)

38 komentarzy:

  1. Trójsernik jest przebojem, prawda? Narobiłaś mi ochoty, a na dziś nie mam nic do kawy:)
    Pozdrawiam i życzę smacznego

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kusisz... mmm... jakie pyszności :) ja może w niedzielę zabiorę się za mufinki czekoladowe, a w sobotę będę pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się nim delektuję...pyyyychota! Przebój jak nic :)
    To zabieraj się za pieczenie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie na temat będzie. Właśnie dostałam od autorki - książkę w zapomnieniu. Zobaczyłam fragment Pani recenzji .Gratuluje .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie pieką nerwy przed weekendowym egzaminem, ale bym chciała zastąpić je Twoim, czy może autorki książki sernikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda, a smakuje pewnie jeszcze lepiej:) Z braku sernika pocieszę się pączkiem. I teraz Sabinko możesz mieć na sumieniu, że mi w biodra pójdzie, bo kusisz kulinarnie kusicielko jedna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ty myślisz, że tylko Tobie idzie???
      Póki się wpychasz w spodnie jest ok :P

      Usuń
  7. Trójsernik... mniam, mniam, mniam ;) Uwielbiam go i dość często robię :) Kurczę, Sabinka smaka mi narobiłaś, chyba będę musiała przetransportować się do kuchni i zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah :)

      Spróbuj z truskawkami - dopiero pychota!

      Usuń
  8. Ja dzisiaj zrobię, ale z jagodami. O ile sąsiadka nazbiera dla mnie jagód. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo też dobry pomysł :)
      Mmmm aż narobiłaś mi apetytu na jagody :P

      Usuń
  9. Wygląda pięknie - smakuje pewnie tak samo dobrze :) Ja gotuję projekt na budownictwo... ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda doprawdy przepysznie ^^
    ja niestety nie mam ręki do wypieków i przyznaję się do tego bez bicia ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też nie!
      Przyznaję się, że nie mam ani serca, ani cierpliwości, jak widać sernik się udał :)

      Kocham za to gotować!

      Usuń
  11. Wygląda cudownie, narobiłaś mi ochoty na to ciacho... w ogóle na sernik, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się apetycznie zrobiło. A ja właśnie jestem po lekturze ,,Sklepiku z niespodzianką. Bogusia'' i oczarowała mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też!
      Cyrysiu zatem polecam Adelcię :) niebawem już :)

      Usuń
  13. Różowy sernik? Pięknie wygląda! To lecę do Ciebie na herbatkę ;-)
    Dziś piekłam biszkopt z truskawkową pianką - przepis z "Prześlij Przepis", ale trochę zmodyfikowany.
    Nawet nieżle wyszedł, nie chwaląc się, tylko w jakimś kulinarnym szale posypałam placek po wierzchu toną kakao i to już nie jest fajne ;-/
    Tak na podskubanie ten placuszek, w międzyczasie, bo przygotowujemy się do wesela szwagierki jutro, więc prasuję, pakuję, szykuję...
    A poczytam pewnie dopiero w poniedziałek...
    I tak sobie myślę, czy nie brać się za "Różany..." ;-) Bo Colette "Klaudyna w szkole" taka sobie....no ale skończę ;-)
    Truskawkowe buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś mile widziana :)

      Teraz na czasie truskawy, więc trza korzystać :)
      Miłej imprezy rodzinnej :)

      Usuń
  14. Wygląda przepysznie! Narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pyszności:) Chętnie zjadłabym takie ciacho...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i na pewno pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pyszności mniammmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę wypróbować przepisy z tej książki. W trakcie czytania co chwilę stawały mi przed oczami te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty wiesz co piekę a "Sklepik" kupię po weekendzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha
      No Kochana zaskakujesz mnie coraz to bardziej!

      Usuń
  20. Ja zrobiłam już Mannowca:) moje dziewczyny za nim przepadają :) ale ten sernik... Sernika nie zastąpi nic...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pysznie, będę musiała w końcu go upiec :) Teraz zabieram się za ciacho z rabarbarem i bezą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń