sobota, 6 października 2012

Targi, targi, targi...


W imieniu Wydawnictwa Skrzat:

Zapraszamy na stoisko Wydawnictwa Skrzat podczas 16. Targów Książki w Krakowie 25-28 października. W trakcie targów na naszym stoisku odbędą się spotkania z autorami oraz prezentacje ich najnowszych książek.


Adres:
Hala Targów w Krakowie
ul. Centralna 41A
Stoisko A49
Godziny otwarcia:
25.10 (czwartek) 10:00-17:00
26-27.10 (piątek, sobota) 10:00-18:00
28.10 (niedziela) 10:00-16:00

TUTAJ znajdziesz mapę dojazdu na Targi
TUTAJ znajdziesz plan stoisk (stoisko Wydawnictwa Skrzat, A49)


PROGRAM TARGOWY (stoisko A49)

26 października (piątek)
27 października (sobota)
28 października (niedziela)
Zapraszamy!
Opis i zdjęcie z Wydawnictwa Skrzat 

10 komentarzy:

  1. Już odliczam dni.. nie mogę się doczekać!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żałuję, że mam tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Spieszę z informacją, że dotarła do mnie książka i fantastyczne etui! Na żywo wygląda jeszcze lepiej! Moja rodzina też się nim zachwyca. :) Bardzo, bardzo dziękuję! :)
    Pozdrawiam,
    misha [www.postmeridiem1.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i przepraszam za opóźnienie :(

      Usuń
    2. Ale to żaden problem! :) A książka bardzo mnie zaintrygowała opisem, jak tylko skończę te pozycje, które czytam teraz, na pewno się za nią zabiorę. :)

      Usuń
    3. Książkę polecam, jak dla mnie jest to NAJLEPSZA książka Katarzyny Michalak :)
      ( z tych dotąd wydanych) ;)

      Usuń
  4. ech, na moim za...pupiu nic się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będę, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń