niedziela, 22 marca 2015

ABC... Krystyny Śmigielskiej

Do marcowego ABC... zaprosiłam panią Krystynę Śmigielską. 
Pani Krystyna bardzo chętnie przyjęła moje zaproszenie. 

Cieszę się bardzo, ponieważ w kwietniu odwiedzi, z tego co się dowiedziałam, po raz kolejny, południową Wielkopolskę. 


Krystyna Śmigielska ur. 18.08.1957 r. w Głuchołazach. Zodiakalny lew.
Autorka książek dla dzieci i dorosłych. Zadebiutowała w 2006 roku opowiadaniem "Zbieracz grzechów".


 Laureatka konkursu, zdobywczyni II nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Literackim "Nie pochłonie nas ekran" 2006 r.



Do tej pory ukazały się:
- "Węszący Renifer, czyli tydzień z ciocią Julią"
- "Ty to głupia jesteś"
- "Tekla"
- "Skarb z leśnego grobowca"
- "Berżeretka bez przepisu"
- "Tekla i płaczący braciszek"
- "Zbieracz grzechów i inne opowiadania"
- "Gotowe na zmiany"
- "Mój przyjaciel Kwako"
- "Kochanek pani Grawerskiej"



ABC... Krystyny Śmigielskiej


Anty… - Przeciwnik.
Bajki… - Tekla.
Czekam… - Wiecznie na coś czekam.
Domownicy  - Tadeusz.
Ekranizacje  - Kiedyś mi się uda!
Fart   - Mój niefart.
Grawerska   - Marcin.
Historia pisania  - Droga przez mękę.
Interesujący jest  - Mijający czas.
Jestem  - Widocznie tak musiało być.


Kocham  - Tadeusz.
Lubię - Zamykać drzwi mojego świata.
Łezka szczęścia - Zbyt intymne, aby głośno o tym mówić.
Muzyka - Słuchawki w uszach.
Napiszę - Napiszę o Joachimie.
Opinie blogerów  - Ciekawe znajomości.
Pisanie - Och jak boli dusza…
Replika - Oby tak dalej J.
Skrzat - Miło było J.
Śmigielska  - Nie ma mnie w Wikipedii.


Test życia  - Zrobić po swojemu, nie patrząc, czy się innym to będzie podobało.
Ukochany - Tadeusz.    
Wracam - Ciągle wracam do mojego świata.
Znów  - Znów napisałam to samo zdanie… Znów to samo…


 - K-O-N-K-U-R-S-

Wraz z Autorką oraz Wydawnictwem Replika zapraszamy do udziału w konkursie 



REGULAMIN:
1. Organizator: organizatorem konkursu jest właścicielka bloga "Sabinkowe czytanie..." czyli sabinka.t1
2. Czas trwania konkursu: konkurs trwa od dziś tj. 22 marca 2015 roku do 5 kwietnia 2015.
Wyniki pojawią się w ciągu trzech dni roboczych od zakończenia konkursu.
3.Nagrody: Nagrodą w konkursie jest egzemplarz książki Krystyny Śmigielskiej "Kochanek pani Grawerskiej"
4. Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Replika.
5. W konkursie może wziąć udział każda chętna osoba, która odpowie na pytanie i wyśle prawidłową odpowiedź na adres mailowy 
sabinkowe.czytanie[małpa]wp.pl
6. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy napisać odpowiedź na pytanie: 
  Proszę podać panieńskie nazwisko Marty Grawerskiej.
7. Odpowiedzi na pytanie proszę wysłać na wyżej podany adres. 
13 prawidłowy mail wygrywa.
8. Jury: czyli Sabina Tyrakowska - autorka bloga, udostępni osobę, która udzieli prawidłowej odpowiedzi i wyślę maila jako 13 osoba.
 9. Zwycięzca zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mailową.
10. Reklamacje: będą uwzględniane tylko w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników.
 
Podziękowania:

Oczywiście wszystkim Czytelnikom, licznie tu zaglądającym i regularnie czytającym ABC.
Pani Krystynie Śmigielskiej za udział w zabawie.
Także Wydawnictwu Replika za egzemplarz książki.



Zdjęcia pochodzą ze zbioru prywatnego Autorki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz