sobota, 8 października 2011

Klasyka, klasyka, klasyka

Lubię, lubię, lubię...
Kupiłam, bo Agnesto opowiedziała mi, że wydanie jest cudne, ilustracje śliczne, a przekonało mnie dodatkowo to, że książkę na rynek wypuściło Wydawnictwo Wilga. Wiadomo, ze to jedno z najlepszych wydawnictw, które wydają książeczki dla dzieci. Mają piękne okładki, bardzo dobry papier i rewelacyjne ilustracje :) Przystępną cenę.
Do klasyki jakoś specjalnie nie trzeba namawiać, Jan Brzechwa ma niezwykle piękne wiersze, z którymi warto, ba nawet trzeba zapoznać najmłodsze pokolenie. Mamy już rewelacyjne wydanie Wierszy Jana Brzechwy, pisałam o nim TUTAJ. Jednak klasyki nigdy za dużo! Muszę przyznać, że Miłosz jest zafascynowany obrazkami, wierszami i każe sobie je czytać :) Podejrzewam, że któryś zna już na pamięć, cieszy mnie to...

W książce:
  • Samochwała
  • Kaczka-dziwaczka
  • Leń
  • Żuk
  • Koziołeczek
  • Kwoka
  • Globus
  • Żaba
  • Skarżypyta
  • Jajko
  • Katar
  • Smok
  • Pająk i muchy
  • Na straganie

Cudne wydanie :)
Na stronie kolekcji można obejrzeć online - KLIK
Polecam małym i dużym, nieletnim i pełnoletnim :)
Dziś kupiliśmy Wiersze J. Tuwima :)


100 000 zbliża się wielkimi krokami - powodzenia :)

10 komentarzy:

  1. Boże, jaki ja mam sentyment do tych wierszyków! Uwielbiam je, podobnie jak moja córka. Nie powinno ich zabraknąć w żadnej dziecięcej biblioteczce:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzechwa jest nieśmiertelny!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie da się ukryć że bajki w pięknym wydaniu mają podwójny urok. :)

    Z niecierpliwością czekamy na 100 tyś. Mi samej niedługo stuknie 30 tyś... chyba że przestanę być odwiedzana... może jednak nie będzie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabinko, ja też uwielbiam wiersze Brzechwy, wiele z nich znam na pamięć, ale jednak preferuję stare wydania - zwłaszcza te z ilustracjami Szancera :-) Postaram się niedługo pokazać je u siebie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wierszyki powinien znać każdy małolat, świetna książeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że mogłam wystapić na Twoim blogu w zaszczytnej roli polecacza ;-) Cieszę się, że wydanie Wam się podoba. Ja miałam nie kupować z tej serii Tuwima, bo niby mam piekny kolorowy tomik, ale....gdybyś mi podała, jakie wiersze są zamieszczone w tym wydaniu z kolekcji....;-) to może.... bo na pewno nie mam wszystkich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. :)

    Agnesto :
    Lokomotywa
    Słoń Trąbalski
    Ptasie radio
    Bambo
    Okulary
    Rzepka
    Spóźniony słowik
    Zosia Samosia
    Idzie Grześ
    Warzywa

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie. Porównałam ten spis z tomikiem, który mam (okazało się, że z Wilgi) - są dokładnie te same wiersze (nawet kolejność ta sama) plus jeszcze trzy.
    Zatem nie będę kupować.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zacząć się interesować literaturą dla dzieci bo coraz więcej osób pyta o książki dla Maluszków

    OdpowiedzUsuń