piątek, 1 października 2010

"Księżyc w nowiu" Stephenie Meyer

Na Księżyc w nowiu, dalszy ciąg bestsellerowego Zmierzchu, czekały z niecierpliwością tysiące czytelników z kilkudziesięciu krajów świata. Od wielu miesięcy obie powieści znajdują się w czołówce listy bestsellerów „New York Timesa”, a nakład trzeciej z cyklu osiągnął w USA milion egzemplarzy. Podobnie jak pierwsza powieść o nastoletniej Isabelli Swan, Księżyc w nowiu jest połączeniem romansu z trzymającym w napięciu horrorem, w którym rozterki zakochanej dziewczyny przeplatają się z opisami mrożących krew w żyłach niesamowitych wydarzeń. Sądząc po popularności wszystkich tomów sagi, nie tylko jej bohaterka, ale i sama autorka ma duże szanse na nieśmiertelność.


Wydawnictwo: Dolnośląskie
Wydano: 2009r.
stron : 488


 Czytając "Zmierzch" nie myślałam,że książka mnie tak pochłonie . Trudno było się oprzeć drugiej części  czyli dalszych losów Isabelli i Edwarda.
Niestety w drugiej części los nie jest łaskawy dla głównych bohaterów. Rozstania bywają bolesne, tym bardziej są odczuwalne gdy jest to wielka miłość . Z zapartym tchem śledziłam  losy Belli i Edwarda. Z przyjemnością  czytałam o  wampirach, wilkołakach i o zwykłych śmiertelnikach.
Książka mi się spodobała lecz czuje jakiś niedosyt więc  nie pozostaje mi nic innego jak sięgnąć za jakiś czas po III tom.

4 komentarze:

  1. Księżyc w Nowiu najbardziej mi się dłużył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się podobała i jakoś tak "śmigłam"

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę ,że szybko , bo jakoś za mną "chodzą " czuje niedosyt !!! Książki mam pożyczone od dobrej duszyczki więc....

    OdpowiedzUsuń