środa, 9 marca 2011

?????????????

Zaczynam się martwić tym, ze nie wszystkie dziewczyny dostały przesyłki ...
Czas nieubłaganie płynie....
Pamiętajcie, że osoby, które wysłały czekają na wieści :) i ja też.
Mam nadzieję , że są w drodze i jak najszybciej gdy to będzie możliwe pochwalicie się nimi, tym czasem zapraszam Was do listy, gdzie klikając w zdjęcia przeniesie Was do konkretnego bloga :)
Chciałabym już jak najszybciej zakończyć z pozytywnym skutkiem tę wymianę, chodzi za mną następna "Z książką na Majówkę" co Wy na to ?



Wczoraj był strasznie zalatany dzień, wróciłam w nocy...
Dopiero dziś wyślę poznaniance zakładkę za 2000 komentarz, a Kaś książkę.
Przepraszam.

21 komentarzy:

  1. Ja tym razem postaram się dopisać. Ostatnio nie mogłam, bo mój blog był za młody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nadal czekam na przesylke. moze dluzej idzie bo do niemiec? ale moja doszla po tygodniu..
    kasiutka-online pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wysłałam w piątek priorytetem, moja wybranka milczy ale w sumie ma jeszcze czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że monia-art dostała przesyłkę, ale widzę, że wciąż nie zostało to przez nią potwierdzone. Trochę głupio się czuję, bo tak wygląda jakbym nie wysłała nic na wymianę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego tak truję o te zdjęcia :(
    wiem, że te co wysłały się denerwują !!! i ja też wierzcie mi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie dołączę się do kolejnej wymianki. Szkoda tylko, że trochę zamieszania z tymi paczkami, może poczta też szwankuje? Gdzieś się coś zapodziało i teraz kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosiak - poczta pewnie swoją drogą :)
    mam też zgłoszenie ,że opóźni się wysyłka i Ok, przekazuje to odbiorcy i juz :)
    a tak jak martwa cisza to się martwię :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sabinka, a z tą majówkową wymianą masz już jakąś konkretną wizję, czy taką samą jak ta? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daria mam wizję :)
    duże podobieństwo tego co tu , ale może z jakimś małym utrudnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie podobnie jka do kasiutki-online jeszcze nie dotarla...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wysłałam w piątek priorytetem. No fakt, że dosyć daleko ma ta paczka, ale mam nadzieję, że w tym tygodniu dotrze:)

    A jeśli byłaby jakaś kolejna akcja to jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za granicę czasami idą nawet miesiąc, więc bym się nie zdziwiła jeśli nie dojdą w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny mieszkają "za miedzą" więc nie tak daleko, sama czasem coś wysyłam do brata i dostaje to w Niemczech szybciej niz wysyłając coś w ten sam dzień na terenie Polski !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, że dopiero dzisiaj, w poniedziałek już paczka do mnie dotarła, ale złożyła mnie choroba i 3 dni nie wychodziłam z łóżka i dlatego dopiero dzisiaj piszę i zaraz napiszę na blogu.
    Pozdrawiam
    magda

    OdpowiedzUsuń
  15. PS. Sama wysłałam w sobotę, nie zdążyłam jeszcze się zorientowac czy doszła, zaraz poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech nikt nie waży się narzekać na PP. Ja wysłałam paczkę w piątek a już w poniedziałek doszła. A daleko miała bo spod Krakowa do Suwałk, czyli z jednego końca kraju na drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, bo paczki idą szybciej niż listy (nie wiem dlaczego ale tak jest)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również chętnie dołączę do majowej wymianki książkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj piątek, a ja dalej nie otrzymałam swojej niespodzianki :(.

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie paczka dotarła bardzo szybko, a i ta, którą ja wysłałam była u wylosowanej przeze mnie osoby już następnego dnia, poczta działa ok.
    Do kolejnej zabawy bardzo chętnię się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń