piątek, 25 marca 2011

"Z książką na majówkę" - lista uczestników

Kolejność wg spływających ankiet :)

 1. beatrix73 - " Moje książki, filmy, haft..."
 2. ukathryn  - " Przyjemność tworzenia"
 3. femme - "Francuski croissant, cappuccino i dobra książka"
 4. Bujaczek "Zapatrzona w książki"
 5. jolajka - "moje dłubanki"
 6. anek7 - "Lektury wiejskiej nauczycielki"
 7. madmad35 " Ogród książek Mad"
 8. reni - "Ażurowe Marzenia"
 9. smellofpaper - "Recenzje książkoholiczki"
10.confians - "Confians"
11.Gillanek - " Przyjaźń pasjami pisana"
12. Iza - "Filety z Izydora"
13. Sil - "Słowa duże i MAŁE"
14. Varia - "Od deski do deski"
15. MirandaKorner - "Czytajmy książki..."
16. Toska82 - "Książka jest życiem naszych czasów" 
17. archer - "...do ostatniej pestki trzeba mocno żyć..."
18. vivi22 - "Wypij ze mną herbatę"
19. Edith - " KULTURALNIE"
20. Dziewczynka z przedmieścia - "Prowincjonalne notatki"
21. eltea - "wysepka"
22. karto_flana - "O moim czytaniu" 
23. Aspartate - "Czytać to bardziej żyć" 
24. AgnieszkMD - "Mój mały świat" 
25. Kalisz made "Kalisz made" 
26. jeniulka  "Mój przyjaciel - Książka" 
27. Barbara - "Wrota Wyobraźni" 
28. marpil - "Z Kafką nad morzem" 
29. LILIOWA - "Zapraszam do Krainy Literatury"  
30. m.czarnulka - "Wyspa fantazji"
31. maurycjusz - "moje robótki ręczne"
32. elziutka "Codziennie życie mężatki "
33. Lena173 - "Recenzje książek" 
34. aneta.  - "moje wolne chwile"  
35. Soulmate - "I need another story, something to get off my chest..."
36. Milenka - " Pożeracz czasu"  
37. Haftowane prezenty "Haftowane prezenty" 
38. Makneta - "Czytam sobie..." 
39. Mooly - "Kartek szelest" 
40. sabinka.t1- "Sabinkowe czytanie...."

Czy kogoś pominęłam ????


6 komentarzy:

  1. jeszcze ja się zgłaszałam pod postem wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Struzzy - ale nie dotarła do mnie ankieta :)więc pewnie dlatego nie ma Cię na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaka ankieta? Ojej, a gdzie tą ankietę mogę wypełnić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Struzzy - napisz do mnie na maila.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też sie zapisywałam ale zapomiałam o mailu

    OdpowiedzUsuń