wtorek, 22 marca 2011

"Z książką na majówkę" - zasady/ zapisy

Czas ucieka, więc nie ma na co czekać :)
Może znajdzie się choć kilka osób :)




ZASADY:
1. Zapisy do 30 marca 2011 roku, zapraszam wyłącznie osoby posiadające blog przynajmniej od stycznia 2011 roku. 
2. Losowanie par dla uczestników 31 marca, tego dnia wyślę też e-mail z danymi osoby dla której szykujemy niespodziankę + mini ankietę tej osoby.
3. Przesyłka powinna zawierać :
* książkę  lub książki to tylko zależy od osoby, która szykuje niespodziankę. Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona.
* zakładka - mile widziane rękodzieło, jednak rozumiem ,że nie każdy ma czas, czy też materiały, więc tu pozostawiam wolny wybór. Jest jednak warunek, Zakładka powinna być wiosenna, kolorowa, kojarząca się z wiosną czy też z latem :)
* umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
4. Przesyłka musi być wysłana przesyłką na własny koszt z potwierdzeniem nadania(list polecony , paczka itp.)
5. Przesyłkę wysyłamy do 22 kwietnia 2011 roku. Powinna dotrzeć tak, by można zabrać ją na majówkę :)
6. Pamiętajcie by po otrzymaniu przesyłki powiadomić nadawcę o jej odbiorze . Następnie zdjęcia umieścić na blogu :O)
7.  Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, poinformować o zabawie na swoim blogu, następnie skopiować ankietkę  znajdującą się poniżej i przesłać na adres sabinka.t1@wp.pl
W temacie maila: własny nick !!!
Tylko osoby które prześlą wypełnioną ankietę wezmą udział w zabawie.

Ankieta:

a) Imię i nazwisko/ nick z komentarza
b) adres korespondencyjny
c) adres bloga
d) Preferencje książkowe -  proszę opisać swoje preferencję w kilku zdaniach. Co lubicie czego nie??? Czym fajniej i dokładniej opiszecie tym lepiej :)
e) Czy zgadzasz się wysłać przesyłkę za granicę ?????


Zapraszam :) :) :)

Ps. Zdjęcie korony cesarskiej na banerku jest mojego autorstwa :) 

49 komentarzy:

  1. ja się zgłaszam, na szczęście publikowałam już w styczniu :) ankietę wyślę wieczorem jeśli to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chętnie się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, ankietka też bliżej wieczora, bo musze przymyśleć moje preferencje:).

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się tym razem zgłaszam :))
    Ankietę wyślę wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez! Ankiete postaram sie wyslac jak najszybciej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, tym razem nie ominę :)
    Wiadomość już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się, moja ankieta także koło wieczora dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się z przyjemnością, zaraz prześlę ankietę i zmienię banerek na blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to moja pierwsza wymianka, bardzo chętnie wezmę w niej udział, wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja tym razem nie biorę udziału niestety. Muszę przeznaczyć pieniążki na inne cele, ale życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem również się zapisuję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście,że się zgłaszam..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Również się dopisuję. Dobrze, że udało mi się załapać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również chętnie wzięłabym udział w kolejnej wymiance, ale podobne jak Magia słowa pisanego, muszę liczyć teraz się z każdym groszem, bo są sprawy priorytetowe, nie mniej mam nadzieję, że to nie będzie ostatnia wymiana i będzie mi dane po raz kolejny w niej uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miłą chęcią wezmę udział w tej wymiance.
    Ankietę zaraz wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopisuje sie :) Czy musze ponownie wyslac maila z ankieta?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli możesz i masz chwilkę to tak :) Najwyżej sobie skopiuje z poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się skuszę. Przyznam, że to pierwsza moja wymianka książkowa, ale morsia mnie namawia, więc ok, zapisuję się też! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dołączam się również :) ankieta zaraz dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się i zaraz wysyłam ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się:)) Ankietę zaraz uzupełnię i wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też bym chciała ale publikuję od lutego... ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. sabinko, dziękuję i oczywiście zgłaszam się. Ankietę już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez chcę :) Jeszcze nigdy nie brałam udziału w wymiance ankietę poślę jeszcze dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja jestem chętna :)
    zaraz wyślę ankietę

    OdpowiedzUsuń
  26. pozazdrościłam Wam i też chcę się pobawić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W końcu udało mi się zapisać w terminie. Bloga mam już długo, więc mogę się śmiało zgłosić :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się przyłączę. Ankietę za niedługo podeślę. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja dołączam do zabawy. Ankietę zaraz wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się, Sabinko, obowiązkowo!- ankietke wypełnię jutro:) pozdrowionka!!! BAsia- maurycjusz www.maurycjusz.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Tym razem zgłoszę się i ja!!! Mam nadzieję, że nie ma żadnych przeciwwskazań?

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mów, ze się mnie boisz :) :) :)
    Jesteś już na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja :D. Sabinko długo się wahałam... Zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się przyłączę:> Bardzo fajna wiosenna akcja:) Pozdrawiam, ankieta wieczorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No dobra, przyłączam się, Co prawda czasu nie mam w ogóle, ale...
    Mailik ci puszczę za chwilę
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  38. Ups, spóźniłam się, myślałam, że zapisy są do końca miesiąca. Ale jeśli jeszcze można to bardzo jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń