niedziela, 17 kwietnia 2011

Zakładek ...c.d

Dziś dzień sprzyjał wyszywaniu :) :) :)



11 komentarzy:

  1. Sabinko, zakładki bardzo ładne, tylko powiedz mi czy ty je jakoś w środku usztywniasz? Czy robisz obustronnie tylko z kanwy?
    Chętnie wyhaftowałabym sobie swoje:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :)
    Usztywniam tekturką lub folia przeźroczystą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chyba wiele razy czytałaś, że jesteś utalentowana.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaa jakie śliczne! Zatańczę w bikini na linie na wysokości trzydziestego piętra za tę z kotkiem! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne zakladeczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne wychodzą Ci te zakładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm.. no cóż... ja wiem, że ty wiesz ale się powtórzę: uwielbiam Twoje zakładki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękne :) ale dzięki tej z psem uśmiech nie schodzi mi z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki. Powiedz mi Sabinko, skąd masz szablony, bo ja również wyszywam, mam mnóstwo gazet, ale na wzór zakładkowy jeszcze się nie natknęłam, a chętnie zrobię podobne również. :)

    OdpowiedzUsuń