piątek, 16 grudnia 2011

Stosik grudniowy :)

Stosik grudniowy, a także karteczki z życzeniami świątecznymi od Wydawnictw: Mira i Prószyński. Bardzo dziękuję, to miłe, że o nas blogerach pamiętają.
Dodatkowo z prawej strony cudna zakładka - gwiazdka od pani Moniki i jej ekipy redakcyjnej - dziękuję!

Z prawej "Z księgi życia" od Wydawnictwa Drzewo Laurowe z dedykacją od pana Radosława Lemańskiego.
Od dołu :
"Obiecaj mi" Evansa - niespodzianka od Ani - Anek7 - Aniu jeszcze raz serdecznie gorąco dziękuję za wyróżnienie i prezent :)
Dalej komplet  od nr. 1-11 - seria Romans & Sensacja - zakup własny - kocham Allegro!
"Bezdroża namiętności" R. Rogers - jak wyżej


31 komentarzy:

  1. ojej śliczny
    też chce Evansa :( mnie nikt chyba tak nie kocha :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia, trudno by Ania mnie kochała :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabinko piękny stosik, A kartki świateczne od Wydawnictw uważam za bardzo sympatyczny gest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemiło dostawać kartki. Ładnie wygląda ta kolekcja Romans&Sensacja.A tak przy okazji to śniłaś mi się!!! Tak "bezosobowo", tylko miałam jakieś Twoje książki i nie wiedziałam, czy mam Ci odesłać, czy komus oddać i pisałam mejla w tej sprawie, i jak to w snach bywa, dużo się działo, tylko już nie pamiętam szzegółowo, i jakoś tam byłaś "zamieszana" w mój sen:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik piekny, kartki to miły gest. Tez dostałam od pani Moniki i ciepło na sercu mi się zrobiło :)
    Udanych Świąt Ci życzę Sabinko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również otrzymałam od pani Moniki kartkę świąteczną wraz z zakładką, to bardzo miłe taka mała rzecz a tak cieszy :-)Stosik imponujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki komplecik prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iście świąteczny stos! Gratulacje:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo reprezentatywnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale stosik! A Evans już u mnie na półce czeka na swoją kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik! Chętnie podkradłabym ci "Obiecaj mi":). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładka od Harlequina przepiękna :) Aż szkoda mi jej używać i na razie stoi i błyszczy :)
    A stosik przecudny, serię R&S niedawno bardzo polubiłam, więc aż troszkę zazdroszczę takich nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to się zapowiada piękny grudzien :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jasmina też tak uważam :)

    Agnesto Agnieszka pozostaje mi przeprosić za koszmary :P

    Anna - dziękuję, wzajemnie!!!

    Monidecor - :o)

    Futbolowa - tak muszę znaleźć dla niego miejsce :)

    Isadora- dziękuję :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Domi :o)

    tetiisheri - to bierz się za niego z pewnością warto :):):)

    Bujaczek :oP

    dagusia1149 - dziękuję

    toska82 - Aniu od jakiegos czasu polowałam na tę serię, niestety nie jest to łatwe...
    Oj tak zakładki cudo! Żal użyć :)

    She każdy miesiąc jest piękny na swój sposób :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serie bardzo ładnie wyglądają na półce. Nie powiem grzbiety Romans & Sensacja prezentują się bardzo ładnie. A kartki pewnie, że miło dostawać. Warto też wysyłać, ja w tym roku zrobiłam i wysyłałam 16, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponujący stos. Zazdroszczę :)
    Miłego czytania, liczę na ogrom recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ci zazdroszczę Evansa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super stosik chyba nie jestem jedyna w mojej zazdrości o Evansa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się wiele recenzji - i bardzo dobrze, bo z chęcią przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kartka od Harlequina naprawdę mnie zaskoczyła ;) A gwiazdka jest po prostu cudna, tylko zawsze ją paluchami ubrudzę - można się w niej przejrzeć jak w lusterku ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny stos :) chyba jak większość zazdoroszczę Evansa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny stosik, jestem ciekawa recenzji, w szczególności "Obiecaj mi". Rzeczywiście to miłe, że wydawnictwa pamiętają o blogerach w taki sposób :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Evans świetny :D Serii Romans & Sensacja nie znam więc z chęcią zapoznam się z twoimi recenzjami tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. American Corner Łódź - oj tak, ale tu akurat nie o wygląd chodzi :) Lubię te chwilę dreszczyku :) Szkoda, że są króciutkie :)

    Dwojra - będą :) Tylko teraz przed świętami czas się skurczył :)

    Gabrielle_ :)

    jusssi - Justynko , nie nie jesteś pierwsza :)

    fashionpart - dzięki

    OdpowiedzUsuń
  26. Sayuri - cieszy mnie to :)

    Nyx - oj można :) Sprawdzone, przez M. :)

    Taki jest świat - :)

    Magda - :)

    Lawenda - baaardzo miłe :)

    Jarka - kilka już opiniowałam :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny stosik;) Z chęcią przeczytałabym "Obiecaj mi".
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  28. cudny stos :) a ja się zastanawiałam czy to gwiazdka na choinkę... no i zagadka rozwiązana to zakładka :)

    OdpowiedzUsuń