poniedziałek, 1 kwietnia 2013

kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata...

Jak w temacie, ale póki co więcej zimy, lata brak, ba! wiosny brak!!
Wioooosnooooo gdzieś TY!???????
Tęsknie za słońce, za wiosną, za ciepłem! Oj jak ja TĘSKNIE!!!!!

Ale miało być o marcu...
Marzec, to jeden z najgorszych miesięcy od dawna! Przeczytałam zaledwie 3 książki. Cały mój czas pochłonął sklep i haft.
No trudno, tak musiało być.
Na pewno zauważyliście, że nie pojawił się cykl ABC - przepraszam...

1. Przeczytane książki: 3
 "Bandyci Rodriguez" Łukasz Gołębiewski *
"Pas Deltory. Góra Grozy" Emily Rodda (tom V)
 "Anielski kokon" Karolina Wilczyńska  *

Każda książka ma w sobie coś! Polecam :)

- w ramach wyzwań:
* Polacy nie gęsi... - 2
* Z półki 2013 - 0
* "W królestwie Nory Roberts" - 0
- pożyczone - 0

2. Filmowo
Totalna lipa, zabrakło czasu...
Choć zaliczyłam kino: "Życie Pi"  reż. Ang Lee

3. Na blogu gościłam:
Właśnie, że nie gościłam, a miałam. Przepraszam Autorów, mam nadzieję, że mi wybaczą :(
Wiem, że wiele osób czekało na Abc - przepraszam, postaram się to wszystko ogarnąć jak najszybciej.

4. Spotkania autorskie: brak
 
5. Robótkowo - coś się robi :)

6. Zakupy -
hmmm chyba nie...

7. Nowe propozycje od Wydawców jak i Autorów :))) Za co serdecznie dziękuję! 

8. Wygrane: o tak! Książkę Debbie Macomber :) 

Marzec to bardzo "cienki" miesiąc, na razie niestety tak będzie. Po mału nadrobię zaległości, taki mam zamiar. Wciąż napływają jakieś książki do recenzji, kupiłam też kilkanaście ksiażek w ostatnim czasie na które mam ochotę.

Teraz czytam:


Aha!
Zauważyłam, że niebawem na liczniku pojawi się 300 000
Dziękuje WAM serdecznie!
Dla osoby, która "złapie" licznik i prześle na maila screen - nagroda niespodzianka :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz