poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Zmiany...nie tylko w ogrodzie

Wiem, wiem, zaniedbuje ostatnio bloga...
Ale życie jest PEŁNE niespodzianek, tych złych, ale i tych dobrych...

Po kilku...dziesięciu zakrętach trafiłam wreszcie na prostą, choć łatwo nie było...

W życiu jak i w ogrodzie - bywają zmiany - oby na lepsze :)

U mnie lato... nie tylko w ogrodzie.
Po dłuuugiej kilkuletniej mroźnej zimie...nastało słoneczne lato :)
Jednak coś w tym jest, że po burzy nastaje Słońce i ja takowe znalazłam...no dobra... samo mnie znalazło ;)

Póki co ogród, może kiedyś coś z życia, które całkowicie mnie zajmuje i dlatego baaardzo mało czasu na czytanie ;)










16 komentarzy:

  1. Sabinko!
    To cudownie, że u Ciebie zaświeciło słońce :)
    Piszesz bardzo oględnie, ale to mi wystarczy :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bo znasz i czytasz mnie nie od dzisiaj :) Dlatego to Ci wystarczy i wszystko już wiesz :)
      Buziak ;)

      Usuń
  2. Życzę by słońce było cały czas z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że w końcu pojawiło się słońce - oby już nigdy nie zostało przysłonięte chmurami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znasz mnie Sabinko, bo ja żadnego bloga nie prowadzę, za to jestem Twoją zagorzałą czytelniczką. Przeczytałam dzięki Tobie wiele świetnych książek, a łączy nas niewątpliwie uwielbienie dla książek Moniki Szwai. Ciesze się, że zaświeciło u Ciebie słońce. Bo jak to mówiła Monika Szwaja sol omnibus lucet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanka, bardzo mi miło, cieszę się, że mimo ogromnej przerwy, nadal tu zakładasz, cieszę się, że mogłam polecić kilka fajnych książek
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. super że już świeci słońce. Buty z kwiatami rewelka

    OdpowiedzUsuń
  6. Maleńka, właśnie widzę na fejsie, życzę Ci wszystkiego co wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczegółów nie znam, ale cieszy mnie że jest ok 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest baaaardzo ok, po baaaardzo trudnym czasie, wszystko się ułożyło, i jest dużo lepiej niż dotąd
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jest baaaardzo ok, po baaaardzo trudnym czasie, wszystko się ułożyło, i jest dużo lepiej niż dotąd
      Pozdrawiam

      Usuń