wtorek, 27 grudnia 2016

Moje podróże 2016 - odc.2

Moje podróże -  w odcinkach to nowy cykl na moim blogu.
Mam nadzieję, że już częściej znajdę czas by coś napisać, opublikować czy choćby pokazać.
Tak jak już kiedyś wspominałam, nadal czytam, ale baaaardzo mało, za to jeżdżę ile się da i gdzie się da...
Zwiedzamy, oglądamy, zaglądamy. Od dawna mam tzw. swoje "zboczenie", lubię pałace, zamki, dworki itp. Gdzie widzę, tam wjeżdżam, zaglądam, oglądam i zwiedzam. Szkoda, że ich wcześniej nie fotografowałam, ani opisywałam. Z biegiem lat wszystko bardzo się zmienia, wiele pięknych miejsc zamieniło się w rudery, na dodatek zarośnięte, ale jest też sporo perełek, które zaskakują, głównie wyremontowane przez osoby prywatne, chwała im za to, inaczej dawno byłyby straszącymi ruderami...
Na pewno pojawią się miejsca związane z wojskiem, militariami, czy samochodami - to tym razem "konik" moich chłopaków. 
Dodatkowo pojawią się różne i różniaste miejsca związane z przyrodą. 
Z całą pewnością zabiorę Was w góry, bo to moje ukochane i najczęściej odwiedzane miejsca na Ziemi...
Cykl "Podróże" będzie właśnie o takich miejscach, które warto jak najszybciej odwiedzić. 
Pokażę Wam województwo wielkopolskie, dolnośląskie, ale nie tylko. 
Są miejsca do których wracam, wróciłam lub też w najbliższym czasie powrócę...

Mam kilkanaście, kilkadziesiąt może już miejsc, które będę chciała Wam jak najszybciej pokazać. 
Będą to miasta, które lubię, dworki, pałacyki czy choćby jakiś zamek...
Powrócę do Wrocławia, Torunia, Pragi...czy choćby w moje ukochane góry.

Niebawem:










4 komentarze:

  1. Widze znajome miejsca :) i takie których nie widziałam :) a z chęcią poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bo ja WIELBIĘ Twój region, i nie wyobrażam sobie by tam nie wracać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam podróże i chętnie poznam miejsca, których jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam. Choć głównie będą to podróże po Polsce 😊

      Usuń