niedziela, 25 lipca 2010

"Doktor Karolina" Joanna Rogala


Karolina,początkująca doktor weterynarii, wybiera się w odwiedziny do dziadka na wieś. Przypadek sprawia ,że zostaje tam na dłużej, przez co musi zrezygnować z dotychczasowych planów. Z dala od wielkomiejskiego zgiełku poznaje wiejskie zwyczaje, rozwiązuje tamtejsze zagadki, zaprzyjaźnia się z ludźmi i uczy się żyć w zgodzie ze swoim sumieniem .....

Na tym skończywszy, teraz cieszę się bardzo ,ze książka pożyczona a nie kupiona, wyzywałabym sama na siebie ,że niepotrzebnie utopiłam pieniądze.
Co mogę napisać o książce : przewidywalna aż za bardzo jak na mój gust, zbyt podobna do serialu "Blondynka" , miałam wrażenie ,ze niektóre rzeczy już gdzieś spotkałam....ale to moje wrażenie...
Do większej połowy się wynudziłam, aż zasnęłam... nie wiem najwidoczniej nauczyłam się do innego stylu pisania i poczucia humoru....
Koniec książki nawet lekko mnie zaciekawił...ale to na tyle ...jak na mój gust to nie to co ja lubię czytać ....
Mogę polecić tym , którzy chcą przeczytać bardzo lekką opowieść na letnie dni :O)

Widać ostatnio zrobiła się moda na lekarki weterynarii .... jeśli ma ktoś ochotę poczytać o takiej lekarce i pośmiać się przede wszystkim mogę polecić INNĄ książkę :O) to dla tych co czytają i lubią to co ja :O)

XXXXX
Z innej beczki
Zapisałam się na Urodzinową wymianę u Oli :O)
Szczegóły na blogu
zapraszam serdecznie :O)
XXXXX

2 komentarze:

  1. Jak przeczytałam twoje pierwsze zdania to od razu skojarzyło mi się z serialem blondynka podobnie jak Tobie

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety :O(
    jedna z niewielu , przy której się wynudziłam ...

    OdpowiedzUsuń