czwartek, 28 października 2010

"Przed świtem" Stephenie Meyer

Przed świtem z niecierpliwością wyczekiwany ostatni, czwarty tom sagi miłosnej z wampirami w roli głównej.
Czym zakończy się rok oczekiwania, marzeń, rozterek, niepewności Belli? Czy nastolatka rozdarta między uczuciami do wampira i wilkołaka zdoła któregoś z nich wybrać? Czy zdecyduje się na pociągającą egzystencję nieśmiertelnego wampira, czy też pokona miłość do Edwarda i zdecyduje się pozostać człowiekiem? Jak skończy się ten romans i jakie będą jego konsekwencje?




Wydawnictwo: Dolnośląskie
Wydano: 2009
stron : 719




Ostatni część sagi o wampirach i wilkołakach. Muszę powiedzieć ,że trzy tomy to już było dość sporo jak na jedną historię i przy czwartym jestem wymęczona , ale szczęśliwa,że skusiłam się na te tytuły. IV tom zaspokoił moją ciekawość w 100 procentach. Może i kończy się banalnie, ale kto nie lubi dobrych, szczęśliwych zakończeń :O) ???
Bella z Edwardem biorą ślub, wyjeżdżają w podróż poślubną. Bella odkrywa,ze jest w ciąży, niestety ciąża rozwija sie bardzo szybko, ona sama staje się co raz to słabsza. Przerażeni wracają do domu.
Po niedługim czasie Bella "rodzi" córeczkę  , sama Bella zostaje przemieniona w wampira .
Callenowie odkrywają ,że mają niesamowite zdolności Bella i jej córka , która rośnie niezwykle szybko...Najlepszym przyjacielem i obrońcą małej  staje się .... Jackob.

Myślę,że warto sięgnąć po cała tą historię.
Cała historia niesamowicie napisana, przekazana po prostu super.
Może i czyta się lekko nie wymaga jakiegoś szczególnego myślenia, ale przynajmniej  można oderwać się od świata rzeczywistości przenosząc się gdzieś daleko w świat fantastyki.  Spędziłam przy książce niesamowite chwile... biorąc pod uwagę to ,że wcześniej moje przygody z tego typu literatura była nikła , to chyba zaczynam w nią wkraczac co raz to większymi krokami. Uważam ,że tom IV był jak dla mnie najlepszy :O)

Myślę nad wzbogaceniem biblioteczki tymi książkami :o) tak na stałe by można do nich wrócić :O) Co do autorki, chcę jeszcze poczytać to co napisała :O) Zaproponujecie coś ?

3 komentarze:

  1. ja polecam, ja polecam!! Intruz :D Mnie sie podobał, chociaż opinie różne czytałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wynudziłam się nieco przy lekturze, ale mam wielki sentyment do sagi, więc przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się bardzo podobała, Intruza już poszukuje wśród znajomych :)

    OdpowiedzUsuń