czwartek, 20 stycznia 2011

Stosik lecz nie całkiem mój...

ale jest stosisko pięknie wydanych książek.
Muszę przyznać ,że faktem było, że dziecku przykrość sprawiało, iż przychodzą książki tylko dla nas...
Kiedy zaproponowano mi współpracę z Wilgą , nie zastanawiałam się długo.
Pani Agatka wspomniała o dwóch nowościach, po konsultacji :o) Miłko był wniebowzięty,że dostanie o Tupciu Chrupciu książeczki.
Jednak Pani Agatka z Wilgi zaskoczyła nas totalnie!!!! Dosyć ,że paczka przyjechała niezwykle szybko to sami zobaczcie !!!! Miłko z radości puścił łezki.... nie wiem jak my mu kupujemy nie okazuje tyle radości ....


Piękne wydania !!! niezwykle kolorowe i cieszące oko.
Oczywiście pierwsza już przed snem została przeczytana !!!!!
Recenzja troszkę później :O)

Pani Agatce jeszcze raz serdecznie dziękujemy !!!!

14 komentarzy:

  1. W dziecińswie uwielbiałam bajki o Filemonie - sliczne wydania

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę. tak jak zazwyczaj nie robię się zielona z zazdrosci na widok stosików recenzyjnych, to tym razem mi się to zdarzyło:).
    No zazdrszczę tego Tupcia Chrupcia i już:).

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda taki stosik bajek :) Ja czekam aż córeczka mojego kuzyna urośnie, żeby móc jej kupować w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wydania, ale ten Filemon jednak jakoś tak trochę inaczej wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Świetnie, że sprawiło to tyle radości maluchowi, to jest najważeniejsze :)

    A Kota Filemona również bardzo lubiłam jako dziecko i cieszę się, że ciągle istnieje na polskim rynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie chyba zaczynam Ci zazdroscić, że dostajesz tyle fajnych książek do czytania. Chyba sama sobie założę blog książkowy :)
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te wydania i wcale się nie dziwię, że Miłko tak się ucieszył :).

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tych książek. i dla Was i dla pociechy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Malineczka74 - uwielbiam go do dziś, czytałam go Miłoszowi gdy nosiłam go pod sercem, do dziś ma jakiś widoczny sentyment,mam pewność ze na widok książek o Filemonie się popłakał!!

    Iza- jest cudny!

    Isabelle - już zacznij, jest mnóstwo książeczek do maleństw :o)

    Procella - ciut inaczej, ale charakterem ten sam :O)

    książkowo - :o)

    Michalina - :o)

    Maya - tak, są śliczne!!! oprawa graficzna jest niesamowita, bajkowa, kolorowa i taka ,że chcę się normalnie macać :O)

    zainspirowana - :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście przepiękne książeczki ;) Pozdrawiam i gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki cudne, chociaż ten bajkowy Filemon miał w sobie to coś. Ten również jest niczemu sobie ;)) Ł

    OdpowiedzUsuń
  12. No śliczne są...
    Chyba mój Piotrek też dostanie książkowy prezent tak bez okazji...

    OdpowiedzUsuń
  13. kasandra_85 - dzięki

    Lena173 taaa, mamy inną księgę i fakt ciut się różni ....

    Bujaczek - taaaak!!

    anek7 - :O)

    OdpowiedzUsuń