piątek, 4 lutego 2011

Zamieńmy się ....

czyli wymiana książkowo - zakładkowa :o)

Mam nadzieję ,że jednak kilka osób się znajdzie i zabawi :O)



ZASADY:
1. Zapisy do 12 lutego 2011 roku, zapraszam wyłącznie osoby posiadające blog przynajmniej od stycznia 2011 roku. 
2. Losowanie par dla uczestników 13 lutego, tego dnia wyślę też e-mail z danymi osoby dla której szykujemy niespodziankę + mini ankietę tej osoby.
3. Przesyłka powinna zawierać :
* książkę  lub książki to tylko zależy od osoby, która szykuje niespodziankę. Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona.
* zakładka - mile widziane rękodzieło, jednak rozumiem ,że nie każdy ma czas, czy też materiały, więc tu pozostawiam wolny wybór.
* umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
4. Przesyłka musi być wysłana przesyłką na własny koszt z potwierdzeniem nadania(list polecony , paczka itp.)
5. Przesyłkę wysyłamy do 5 marca 2011 roku.
6. Pamiętajcie by po otrzymaniu przesyłki powiadomić nadawcę o jej odbiorze . Następnie zdjęcia umieścić na blogu :O)
7.  Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, poinformować o zabawie na swoim blogu, następnie skopiować ankietkę  znajdującą się poniżej i przesłać na adres sabinka.t1@wp.pl
Tylko osoby które prześlą wypełnioną ankietę wezmą udział w zabawie.

Ankieta:
a) Imię i nazwisko/ nick z komentarza
b) adres korespondencyjny
c) adres bloga
d) Preferencje książkowe -  proszę opisać swoje preferencję w kilku zdaniach. Co lubicie czego nie??? Czym fajniej i dokładniej opiszecie tym lepiej :)
e) Czy zgadzasz się wysłać przesyłkę za granicę ?????

(dziewczyny, które już wysłały zgłoszenia, bardzo proszę również o te informację )
Edytowano o 19.30

Mała prośba dziewczyny podpisujcie się też dodatkowo nickiem w mailu, tym , którym podpisałyście się w komentarzu ... bo różnie z tymi nickami jest

Edytowano : 05-02-2011 
Dokładam jeszcze jeden punkt dotyczący zgody na wysyłke za granicę!!!
Dziękuję za przypomnienie !!!! to dość istotna informacja. Przepraszam ,że zapomniałam :(

55 komentarzy:

  1. brzmi kusząco, muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja do kolejki się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja się niestety nie mogę zgłosić, nie posiadam bloga od początku stycznia, niestety. Szkoda, a myślałam już nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy 12 styczeń to jeszcze początek stycznia???
    Bo jakby się jeszcze łapał to ja bardzo chcę:)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapie się , bliżej początku niż końca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak z miłą chęcią się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jeszcze raz ja.Na pewno zgłoszę przy następnej tego typu akcji :) i mam nadzieję, że wtedy nie będzie kryterium "od początku stycznia". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę oblukać książki, ale raczej się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chętnie się przyłączę do wymianki ;o)
    A maila prześlę w niedzielę.

    http://zksiazkawdloni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez się zgłaszam Sabinko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się skuszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam bloga niestety od 20 Stycznia, tzn że się chyba nie łapię;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Magia słowa pisanego i Ridzielec- to nie jest zrobione złośliwie, bardziej z ostrożności...
    Niestety to nie jest pierwsza wymiana w jakiej biorę udział, z doświadczenia wiem,że zdarzają się różne rzeczy .... powstaje bardzo dużo blogów..jeszcze więcej nie wytrzymuje próby czasu.
    Jeśli jesteście w stanie udowodnić mi swą dłuższą obecność w sieci np. na jakimś portalu ewentualnie forum, zgodzę się na Wasz udział.
    Mam nadzieje ,że się nie pogniewacie, a zrozumiecie moją ostrożność..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rozumiem;) Sama widzę ile blogów teraz powstaje...

    Od 17 lipca 2010 jestem na portalu Lubimyczytac.pl
    http://lubimyczytac.pl/profil/6065/redhead
    nie wiem czy da się to gdzieś sprawdzić, bo ja patrzyłam na swój link aktywujący w poczcie;)
    jesli chodzi o forum, to na fretki.org jestem od ponad roku;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rudzielec , wypełniaj ankietę :) czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie! ;*

    już wypełniam i przy najbliższej swojej recenzji (najprawdopodobniej dzisiejszej;)) informuję o zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to mnie dopisz, ale majola wyślę Ci jutro, bo teraz mi się nie chce :)
    Newsa tez wrzucę jutro z nowym postem. OK?
    Buziaki.
    M

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ja sie dopisze, a maila z odpowiedziamy do ankiety posle pozniej.
    www.omoimczytaniu.blox.pl
    www.mojeszydelkoweprzygody.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się i już piszę maila do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Sabinko, wiemy że nie jest to złośliwe. Ja jestem nakanapie od 20 września 2010 jako jedyny dowód mogę zrobić screen z poczty, bo też nie wiem gdzie to można sprawdzić na stronie kanapy. http://nakanapie.pl/profil

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze zrób:) dołącz do ankiety :)
    Dziękuję za zrozumienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chętnie bym się zgłosiła, ale prowadzę bloga bardzo krótko. Napisz czy byłaby możliwość, żeby mnie przyjąć :) Jakby co to jestem już bardzo długo na Biblionetce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli jesteś w stanie mi to jak dziewczyny wcześniej udowodnić to będziesz mogła dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. A więc zgłaszam się. Meilem poślę link do profilu i screen, że jestem zalogowana wraz z ankietą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sabinko, jeszcze bym dopisala deklaracje, czy ktos sie zgadza wysylac zagranice badz nie... Sama nie meiszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiedziałam ,że o czymś zapomniałam!!!!!!
    Dzięki Dobra Kobieto !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojj... Z ogromną chęcią wzięłabym udział w wymianie, jednak bloga prowadzę od 13 stycznia :(

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie się przyłączę do zabawy a ankietę prześlę jutro a właściwie to chyba już dzisiaj bo teraz to już późna pora jest

    OdpowiedzUsuń
  31. kasiutka-online

    i ja poprosze o dopisanie mnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. I jeszcze ja:)
    Ankietę zaraz wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam wymianki książkowe;

    pozdr. Anula

    http://anula2010.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się do wymianki i zaraz wysyłam ankietę !

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się ankieta wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. myślałam myślałam dumałąm i dumałam czy się zgłosić ??
    ale przecież nie mogło mnie zabraknąć w wymiance książkowej
    i oto jestem hihihi

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie może mnie tu nie być. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzie książki tam i ja :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, jesteście już na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jeszcze ja się dopisuję, cieszę się że zdążyłam

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja też ...tak w ostatniej chwili..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja w ostatnej chwili. Mogę jeszcze?? Mogę, prawda? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze ja tak na ostatnią chwilę! :)

    http://tamis-robotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń