sobota, 11 czerwca 2011

Stosik - pierwszy w czerwcu :) zaproszenie :)

Na początek Radość dziecka!!!!
To najwspanialszy widok

 KRZYŚ (KLIK)

Uzbierało się ...
Jeszcze część nie dotarła ...

Od góry:
1. Wygrany adiobook na portalu Granice.pl - dziękuję :)
2. "Odmiana przez przypadki" Hanna Cygler - zakup własny :)

A teraz książki od Pani Moniki, za co ogroooomnie dziękuję !!!!!
z Wydawnictwa Mira / Harlequin
3. "Złowroga cisza" Anna Stuart 
4. "Spokojna przystań" Debbie Macomber - rewelacyjna okładka, zaczęłam czytać, a co :)
5. "Dogonić rozwiane marzenia" Elizabeth Flock - piękne wydanie!
Nowa seria, powieści historyczne, w twardej oprawie, ich premiera była wczoraj. Jestem w ogromnym szoku!! zapowiadają się rewelacyjnie, uwielbiam tego typu literaturę!
6. "Tajemnica panny Hamilton" - Candace Camp
7. "Słodycz zemsty" Rosemary Rogers
oraz do odstresowania harlekinki stojące obok :)

Od wydawnictwa Skrzat:
8. "Odwiedź mnie we śnie" Lena Wilczyńska

Od wydawnictwa Papierowy Motyl:
9. "Na granicy snu" Anna M. Gorgolewska
10. "Czerwona woda" Mariusz Byliński

Od Pani Kamili z Wydawnictwa Novae Res :
11. "Zojda z Bieszczad" Ewy Lenarczyk

Serdecznie dziękuję wydawnictwom i ich przedstawicielom :) :) :)

Wam życzę pięknej słonecznej soboty :)
Zrobię co muszę. Jak najszybciej uciekam na działkę poleżeć na leżaczku z książką i po delektować się świetną lekturą :)
Miłego dnia :)


 ********
Na deser:



17 komentarzy:

  1. Ale ciekawy stos!! Pięknie się prezentuje i do tego jakie okazy.. Z chęcią podkradłabym Ci "Tajemnica panny Hamilton" i "Odmiana przez przypadki":D
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukradłabyś dwie fajowe :)
    Uważaj kocury pilnują :) :) :)hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik wygląda bardzo zachęcająco, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik cudny ;) Książkę Leny Wilczyńskiej posiadam na swoim mailu i mam nadzieję, że uda mis się ją przeczytać w najbliższym czasie. Część tytułów od Miry też posiadam. Nie mogę się już doczekać lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jaki piękny stosik, zazdroszcze wielu pozycji! Miłej lektury :)
    Pozdrawiam,
    Kass

    OdpowiedzUsuń
  6. Bibliofilka - :)

    Isadora - dziękuję :)

    Oleńko - och, ja jakoś ebooki jak muszę i baaaardzo chcę, nie te oczy niestety :(No i brak mi zapachu książki :)

    Kass - :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż poszłam szybko zobaczyć na stronę co to za seria nowa. Dogonić rozwiane marzenia po tym co przeczytałam tak średnio kojarzy mi się z powieścią historyczną, daj koniecznie znać jak przeczytasz bo i tak wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jusssi - te niżej :) :) :) to powieści historyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż Ci zazdroszczę takiego apetycznego stosiku :)
    u nas w bibliotece rzadko są nowości i zdarza się ,że biorę do czytania książkę ,którą już znam :)

    pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik aż miło!

    Na mnie czeka "Emma i ja" Elizabeth Flock a Ty już masz kolejną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze rewelacyjny stosik :) czekam na recenzje kochana :) również audiobooków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj uzbierało, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Cudo!
    Tylko pozazdrościć takich zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę że to niezłe książki, życzę więc miłych wrażeń w czasie lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń