środa, 24 sierpnia 2011

Stosik jeszcze wakacyjny

i dedykowany zmuszającej mnie Lenie !!!!

No to lecimy :)

W różowościach od autorki "Przepis na torcik orzechowo - bezowy" - dziękuję Pani Kasi i Pani Agnieszce :)

Od góry:
Od Wydawnictwa MIRA i oczywiście Pani Moniki - za co ogromnie dziękuję, za książki, przechowanie i za całą resztę :O)
1,2 romanse na ciężkie dni ;O)
3. "Po drugiej stronie" D. Palmer
4. "Wiktoriańska herbaciarnia" D. Macomber
5. "Arystokraci" N. Roberts

Wygrane ostatnio książki :
1. "Śmiertelne zlecenie" K. Rygiel - ogromnie mnie ciekawi, bo akcja ma się dziać ...
2. " Port Mungo" P. McGrath

Książki dla dzieci:

Od Wydawnictwa Skrzat i oczywiście Pana Łukasza ;O) - dziękujemy !


Od Pani Kornelii z Wydawnictwa Zielona Sowa - dziękujemy !!!


Od Pani Agaty z Wydawnictwa Wilga - dziękujemy bardzo !


Mam nadzieję, że wpadnę już w normalny rytm, ogarnę co mam ogarnąć, a moje lenistwo odejdzie razem z kończącymi się wakacjami...

21 komentarzy:

  1. Mmm, ukradłabym wszystkie Miry :)Świetne stosiki, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnesja nie masz szans na kradzież :P:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee... Nie masz tego wcale tak dużo, chociaż zdaję sobie sprawę, czy czytanie na głos trwa o ile dłużej zwłaszcza, jeśli ma to służyć kilkuletniemu chłopcu, który po kilku rozdziałach usypia. Już teraz możesz powiedzieć Miłoszowi, że ciotka przyjedzie do niego by jej poczytał Akademie Pana Kleksa. Wstyd przyznać ale jeszcze nigdy nie przeczytałam jej w całości, więc teraz będzie okazje by to nadrobić.

    Co do pozostałych książek, to powiem Ci, że bardzo zaintrygowały mnie te książeczki dla dzieci. Chyba zabawie u Ciebie nieco dłużej :)

    Ekhm! Ja Cię przymuszałam? Ewentualnie baaardzo ładnie prosiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ukradnę Ci kiedyś ostatnią pozycję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam serię Miry NY Timesa. A i książeczki dla dzieci wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe książki dla dzieci. Podoba mi się wydanie Akademii Pana Kleksa. Ja mam jakieś stare już dość zaczytane, a to jedna z moich ulubionych lektur dzieciństwa. Czas chyba na wymianę na nowszy egzemplarz, może akurat z wydawnictwa Skrzat. A czy u Was też była moda na naklejanie sobie piegów z cekinów na twarzy po premierze kinowej Akademii Pana Kleksa? U mnie wszystkie dziewczyny w klasie tak chodziły do szkoły, chłopcy też, ale ukradkiem bo to obciach był. Miłe wspomnienia z podstawówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć tylu wspaniałości :) I gratuluję wygranej na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorowe i różnorodne to stosisko, ucieszy wszystkich i małych i dużych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik, same pyszności xD

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zazdroszczę, zwłaszcza tego stosiku dla dzieci. Bo u mnie w domu już są dwie małe czytelniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, tyle jeszcze książek nieprzeczytanych?!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pozycje. Miłych wrażeń podczas czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytałam tych książek, dlatego z niecierpliwością czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stosik ;)
    Przeczytałam już po jednej książce Diany Palmer i Nory Roberts i bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wygranych i Herbaciarni :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny stosik, życzę miłej lektury :D

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zbiory!Zwłaszcza półka Miłosza ;-)
    Dzięki za chęć pomocy - na razie sama odkrywam tajniki szablonów i różne funkcje,uczę się. Jakby co, to wiem do kogo się zwrócić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie Mooly "prosi" o wstawienie stosów, a trochę (o zgrozo) ich jest ;)
    Z Twojego to ja bym chętnie Arystokratów podkradła ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lena - dawaj do nas :) Chcesz czytać - proszę bardzo, faktycznie nie jest to łatwe zadanie, ale za to bardzo lubię :)
    Akademię przepisałam mając 4/5 lat :P:P:P ale czy całą nie pamiętam :)Ostatnią pozycję ??? to znaczy, że chcesz zostać policjantką ???? :P

    sardegna - ja też :)

    madmad - wiesz co, coś mi świta z tymi piegami, ale musiałabym siostry zapytać , będzie lepiej pamiętała :)

    niedopisanie - dziękuję, nie wygrałam ich na blogach, tylko w konkursach recenzyjnych :)

    Domi - dokładnie :)

    Isadora :-)

    aeljot - a co najczęściej czytają ???

    OdpowiedzUsuń
  20. jolajka tak, i jeszcze sterta własnych :)

    cyrysia- dziękuję

    Magda - :o)

    Samash to polecam jeszcze Sheryl Woods i Debbie Macomber

    AgnieszkaWawka - :)

    dm1994 ,tristezza, Agnesto - dzięki

    Bujaczek - który nałogowiec ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń