czwartek, 29 marca 2012

Ostatni w tym miesiącu

Stosik ostatni w marcu :)


 Od góry:
"Złocista dolina", "Nagie myśli" Iwona J. Walczak - od Autorki - recenzyjne, baaardzo dziękuję :)
"Teraz i na zawsze", "Pod nocnym niebem" - recenzyjne od Wydawnictwa Prószyński - dziękuję pani Annie :)
"3 płatki kamelii" - recenzyjna od Wydawnictwa Novae Res - dziękuję :)

Poniżej, 3 książeczki dziecięce z moim ukochanym Maksiem na czele - podziękowania dla pani Izy i Wydawnictwa Skrzat :)

A teraz niespodzianka - prezent od pani Hani Cygler - baaaardzo dziękuję :)



Zabrałam się za czytanie "Złocistej Doliny", pokusił mnie ośrodek wypoczynkowy, kto mnie bliżej zna, wie dlaczego :P 


Za oknem wiosna, święta zbliżają się wielkimi krokami. Ja jednak większość czasu spędzałam na działeczce :)
 Przygotowane są już grządki pod siew i sadzonki, można teraz troszkę odpocząć i zająć się przygotowaniami do Wielkiej Nocy :)

Co dobrego szykujecie? 
Bez czego nie wyobrażacie sobie Wielkanocy?
 Jakie potrawy królują na Waszych stołach?

*** Przypominam, że nadal trwa świetny konkurs z Anią Fryczkowską - KLIK ***

20 komentarzy:

  1. Same intrygujące lektury! Przyjemnego czytania:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe książki, miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Masz już najnowszą Norę Roberts... Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudowny stos :)
    Też mam "Bratnie dusze" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tytuły :) Ja jak zawsze zazdroszczę Nory!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdobycze :)

    ja nie wyobrażam sobie świąt bez... sernika :) takie to może mało odkrywcze, ale sernik musi być, w dodatku staram się zawsze sama go upiec, nie wiem jak mi czas w tym roku pozwoli ale chciałabym upiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jak mój mąż, nie ma sernika - to nie ma świąt :)

      Usuń
  7. Ciekawy stosik. Miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nabytki, dedykacje i okładki. Rany, jak ja bym chciała, żeby za oknem zrobiło się już tak ładnie :)

    O świętach zbyt wiele do powiedzenie nie mam. U mnie za bardzo się ich nie obchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zrobiło się dzisiaj z godziny na godzinę zimno, deszczowo i wietrznie :/

      Usuń
  9. Interesujący stosik. No i prezent od Pani Hanny- cudowny! Oj zazdroszczę ci tych książek- chętnie bym przeczytała kilka z nich. Tylko kiedy- jestem zasypana książkami(dosłownie)a wciąż marzą mi się nowe:) To już chyba jakaś obsesja książkowa albo nałóg...

    Ja nie wyobrażam sobie Świąt bez chrzanowego barszczu białego, jajek z różnymi farszami, rzeżuchy,no i mazurka kajmakowego. Aż mi ślinka leci na samą myśl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas mazurka się nie robi :/
      A jakie te farsze?

      Usuń
    2. O szkoda- bo mazurek jest zazwyczaj pyszny i łatwy w przygotowaniu:) A farsze do jajeczek to różne- z pieczarkami, z tuńczykiem,z ziołami... Można tworzyć przeróżne:)

      Usuń
  10. Na pewno upiekę babkę, a reszta- hmmm... będziemy żerować w gościnie ;-)
    Pogoda dziś okropna, wieje, pada, rzuca gradem.... Zabieram Norę i uciekam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagie myśli czytałam, "Złocista dolina: jest w trakcie czytania, będzie okazja do porównania gustów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co myslisz, bo mnie się już podobają te charakterne babki :)

      Usuń