piątek, 19 sierpnia 2011

Zaproszenie...

Mam przyjemność zaprosić Was do udziału w ... a jednak... wymianie "Z książką  przy kominku".
Mam nadzieję, że będzie to wyjątkowa wymiana, połączona też delikatnie z Bożym Narodzeniem, co daje nam wiele wspaniałych możliwości, a także ogrom radości. 
Za ogromną pomoc i wsparcie dziękuję przede wszystkim Katarzynie Michalak, a także Oleńce. Dziękuję dziewczyny :)
Tym razem nie odbędzie się ona na moim blogu. Razem z Olą zapraszam serdecznie w nowe miejsce.
Zapraszam do nowego domu...



9 komentarzy:

  1. Sabinko - cudownie, że się jednak zdecydowałaś:)
    I mam nadzieję, ze sprostam tym zaostrzonym rygorom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że jednak zmieniłaś zdanie :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabinko... super,że się zdecydowałaś...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem, że cieszę się i ja :D
    Miła niespodzianka, która czekała mnie po powrocie z pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tymi wymianami, szkoda, że nie spełniam warunku prowadzenia bloga. Może następnym razem.. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego tak twierdzisz????
    Jakiego warunku nie spełniasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny wy jesteście zaprawione w bokach ja jestem nowa i niewiem na czyj adres mam przesłać ankietę ? Dajcie mi znać mailem zakupocholiczka.magda@gmail.com czekam ;-)

    OdpowiedzUsuń