piątek, 1 lutego 2013

Idzie luty, podkuj buty...

Idzie luty, podkuj buty... - tak to chyba było :)))
Ale nie o lutym chciałam pisać, a o styczniu, który się skończył i o dziwi nawet go zauważyłam. Ostatnio czas mi się bardzo kurczył, nawet nie wiedziałam kiedy uciekło mi kilka ostatnich miesięcy. No cóż, najwidoczniej czas dla mnie jest łaskawy i zwolnił :) Wreszcie :)

Styczeń był bardzo obfitym miesiącem czytelniczym, ale nie tylko...
Czas podsumować ten miesiąc jakoś, mam nadzieję, że jak sobie założyłam tak czynić będę i podsumowania pojawiać się będą regularnie :)

Więc zaczynamy :)

1. Przeczytane książki - 12
  1. "Mimo wszystko Wiktoria" Renata Kosin
  2. "Piękna debiutantka" Siri Mitchell
  3. "Bluszcz prowincjonalny" Renata Kosin
  4. "Lasy w płomieniach" Nora Roberts
  5. "Ekologiczna zemsta" Małgorzata J. Kursa
  6. "W niebie na agrafce" Iwona Grodzka-Górnik
  7. "Obudzić szczęście" Susan Wiggs
  8. "Wszystkie odcienie cierni" Ilona Felicjańska
  9. "Zakładnicy" Debra Webb
 10. "Pas Deltory. Puszcze Milczenia" Emily Rodda (tom I)
 11. "Preludium brzasku" Tracie Peterson
12."Stokrotki w deszczu" Anna Gratkowska


 - w ramach wyzwań:
* Polacy nie gęsi... - 6
* Z półki 2013 - 1
* "W królestwie Nory Roberts" - 1
- pożyczone - 1

Najlepsza książka: "Piękna debiutantka" Siri Mitchell ( 9/10)
Bardzo dobre książki: "Lasy w płomieniach" Nora Roberts (8/10), "W niebie na agrafce" Iwona Grodzka-Górnik (8/10), "Preludium brzasku" Tracie Peterson (8/10)
Najsłabsza książka: "Stokrotki w deszczu" Anna Gratkowska (5/10)
Zaskoczenie: debiut Iwony Grodzkiej - Górnik

2. Filmowo
"Hotel Transylwania" reż.  Genndy Tartakovsky
 "Mała Dorrit" reż. Andrew Davies 

3. Na blogu gościłam:
- ABC...Magdaleny Witkiewicz
- ABC...Gabrieli Gargaś

4. Wraz z Agnieszką (Agnesto) stworzyłyśmy nowe wyzwanie, serdecznie zapraszamy :)
"W królestwie Nory Roberts" 




5.  Zmiany, zmiany...
Postanowiłam zmienić wystrój bloga, założenia były inne, ale ten banerek jest niesamowity, z humorem, jakimś dystansem i bardzo mi się podoba! 

6. Spotkania autorskie: brak

7. Nadal trwa konkurs z Gabrielą Gargaś - KLIK

8. Robótkowo - wreszcie ruszyło :)

9. Zakupy - miałam nie kupować, ale zakupiłam 5 książek (stosik w najbliższych dniach)

To był bardzo dobry miesiąc :)))

 





10 komentarzy:

  1. Mam wielką ochotę na zapoznanie się z twóczością Pań Gargaś i Kosin. Tak podczytuje Twoje recenzje, że coraz bardziej mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje statystyk! Ja niestety przeczytałam w tym miesiącu 7 książek, z czego tylko 2 zrecenzowałam.

    Życzę jeszcze lepszych wyników w lutym (choć miesiąc krótszy :), no i czekam na nowy stosik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę tak świetnych wyników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie słabo ale i tak nie narzekam :) Gratuluje takiego wyniku, bo przyznać trzeba, że trochę tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. ja przeczytałam jedynie 10 książek :-) Niecierpliwie czekam na Twój stosik. Tak to już jest, że jak sobie obiecujemy abstynencję w kupowaniu książek, to zwykle nic z tego nie wychodzi. Cóż z drugiej strony gdy dokoła tyle promocji, to żal nie skorzystać.
    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko ja nie liczę, ile ksiażek przeczytałam? Ale w sumie ten miesiac minął bardzo szybko i jakoś nie miałam czasu by sobie przysiąść. A co do nowego konkursu. Hmm... Ta pani kusi mnie swoim nazwiskiem( na temat którego słyszałam dużo dobrego) i może wreszcie to będzie okazja, by zabrać się za jej książki i przyłożyć do czytania, bo (co przykro przyznać) opuściłam się by móc zaliczyć pozytywnie koniec semestru i całkiem nieźle zacząć nowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie robię podsumowań i nigdy nie wiem ile książek przeczytałam, ale muszę przyznać, że takie podsumowania na innych blogach lubię, bo łatwiej mi wychwycić jakąś ciekawą pozycję czy autora. :-)

      Usuń